Vrácení a výměna zboží
Pokud chcete vrátit nebo vyměnit zboží objednané přes internet (platí i pro osobní odběry), řiďte se následujícími instrukcemi. Detailní informace ohledně odstoupení od smlouvy najdete také v obchodních podmínkách.
1. Kdy a jaké zboží je možné vrátit/vyměnit
Zboží objednané přes internet je možné bez udání důvodu vrátit do čtrnácti dnů od převzetí. Zboží musí být nepoužité a v nepoškozeném původním obalu. Pokud je se zbožím něco v nepořádku po uplynutí čtrnáctidenní lhůty, je potřeba postupovat podle reklamačního řádu.
2. Jak a kam zboží poslat
Vrátit nebo vyměnit zboží můžete několika způsoby: poštou či kurýrní službou, Zásilkovnou, osobně.
Kromě osobního vyřízení u nás v obchodě je potřeba vyplnit formulář a přiložit jej do balíku. Při výměně zboží za jinou velikost nebo barvu připište Váš požadavek do formuláře společně do kolonky s vráceným zbožím, doporučujeme předem ověřit dostupnost například e-mailem na info@pod7kilo.cz.
Pokud se rozhodnete vrácení vyřídit osobně, mějte připravené číslo objednávky nebo dokladu (účtenka/faktura). Pokud jste platili převodem nebo dobírkou, připravte si také číslo účtu, na který budete chtít peníze vrátit.
Pošta a kurýrní služby
Zboží zašlete na adresu Štěpán Trojánek, Pod 7 kilo, Milady Horákové 50, 170 00 Praha 7.
Tel.: +420 777 333 027, e-mail: info@pod7kilo.cz
Zásilkovna
Zboží můžete vracet také přes Zásilkovnu (je potřeba mít založený účet v mobilní aplikaci). V tom případě zašlete balík na vlastní náklady (viz níže bod 3.) na pobočku Zásilkovny 1106 - Elektro Letná (Milady Horákové 49/390, 170 00 Praha 7).
Příjemce: Štěpán Trojánek, Pod 7 kilo; tel.: +420 777 333 027, e-mail: info@pod7kilo.cz
Osobně
Zboží na vrácení/výměnu nám můžete přinést osobně do prodejny (Milady Horákové 50, 170 00 Praha 7) kdykoli v otevírací době.
3. Kdo hradí poštovné a kdy Vám vrátíme peníze
Poštovné zpět k nám hradí kupující, balík neposílejte na dobírku. Po převzetí zboží Vás budeme informovat e-mailem a peníze Vám vrátíme do čtrnácti dnů (obvykle dříve).
Pokud zboží vracíte/vyměňujete kvůli naší chybě (zaslali jsme špatné zboží), nejprve nás kontaktujte e-mailem na info@pod7kilo.cz. V takovém případě hradíme poštovné my a pošleme Vám další informace, balík neposílejte na dobírku.
Máte-li nějaké další dotazy či nejasnosti, ozvěte se nám.